پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ |۲۵ محرم ۱۴۴۶ | Aug 1, 2024
تبریز

حوزه/ فرمانده سپاه مراغه گفت:شهید «اسماعیل هنیه»، این شخصیت وارسته ناجوانمردانه به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسید و خون پاکش جبهه مقاومت را برای مبارزه مصم‌تر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، سرهنگ یحیی حیدری فرمانده سپاه مراغه روز پنج‌شنبه در جمع این بسیجیان، شهید «مالک رحمتی» را جهادگر بسیجی خواند و گفت: بر همین اساس هم جهادگران فاطمی این شهرستان این شهید بزرگوار را الگوی خود می‌دانند.

یحیی حیدری با تاکید بر اینکه کار جهادی تنها در مسیر انقلابی‌گری اتفاق می‌افتد، افزود: به همین دلیل رهبری می‌فرمایند که «بهترین راه مقابله با آمریکا خدمت به مردم است».

وی با بیان اینکه شهید رحمتی در مناصب مختلف همواره روحیه جهادی داشت، افزود: در کشور ما کارهای جهادی به رشد و اعتلای نظام منجر می‌شود اما نباید به هر کاری عنوان جهادی اطلاق شود.

حیدری اضافه کرد: هر کاری که در برابر نفوذ و توطئه دشمنان قرار بگیرد، کار جهادی است و بر همین اساس خدمت‌رسانی و تبیین از مصادیق کار جهادی به شمار می‌رود.

وی با قدردانی از گروه‌های جهادی این شهرستان نیز افزود: انجام کارهای عام‌المنفعه، راه‌اندازی صنایع کوچک، مشاغل خانگی و دیگر عرصه‌های خدمت‌رسانی در بسیج سازندگی موجب امیدواری مردم می‌شود.

فرمانده سپاه مراغه با بیان اینکه بسیج سازندگی به دنبال موازی کاری نیست و به صورت هماهنگ با دولت عمل می‌کند، اضافه کرد: در سایه فعالیت بسیج سازندگی خدمات گسترده در حوزه‌های عمرانی، بهداشتی و سلامت و غیره به مردم عرضه می‌شود.

حیدری همچنین با بیان اینکه خدمت‌رسانی به مردم و کارهای جهادی بسیجیان در حقیقت تفسیر آیات قرآنی است، اضافه کرد: بسیجیان مراغه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، رزمایش جهادگران فاطمی را در جای‌جای این شهرستان ادامه می‌دهند.

فرمانده سپاه مراغه شهادت شهید دکتر «اسماعیل هنیه» که میهمان رسمی نظام جمهوری اسلامی بود را تسلیت گفت و افزود: این شخصیت وارسته ناجوانمردانه به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسید و خون پاکش جبهه مقاومت را برای مبارزه مصم‌تر کرد.

حیدری با بیان اینکه خون این شهید و شهدای غزه نابودی این رژیم جعلی را تسریع می‌کند، اضافه کرد: شهادت سرداران ما در کشورهای همسایه و شهادت «اسماعیل هنیه» در ایران، یکپارچگی آزادیخواهان در برابر رژیم جعلی اسراییل را نشان می دهد و خونخواهی و انتقام سخت را به یک وظیفه تبدیل می‌کند.

وی افزود: شهادت شخصیت‌ها و سرداران و همچنین کودکان و زنان بی‌دفاع غزه، مردم آزادیخواه جهان را روز به روز بیدارتر می‌کند و نفوذ بیداری اسلامی را در سطح بین‌المللی افزایش می‌دهد.

حیدری همچنین با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی به جبهه مقاومت جرات و جسارت طوفان داده است، ادامه داد: بدون‌شک ریشه‌کن کردن ظلم و جوز و استکبار به شهادت نیاز دارد و مسلمانان از آن واهمه‌ای ندارند.

فرمانده سپاه مراغه همچنین در حاشیه این آیین و در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا ابراز امیدواری کرد که مسئولان اجرایی شهرستان نیز از این جهادگران الگو بگیرند و با روحیه جهادی در مسیر خدمت‌رسانی گام بردارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha